Veel Gestelde Vragen

Hebben jullie alles op voorraad?

Nee, nog niet. Maar we hebben het product altijd binnen enkele werkdagen binnen.

 

Hoe zorgen jullie dat de verzending heel binnen komt?

We zorgen voor een dubbele verpakking met daartussen opvulling, alsnog kan het gebeuren dat er een artikel kapot aankomt. Meld dit, stuur een foto mee en dan vervangen wij het artikel.

 

Mag ik retourneren?

Binnen 14 dagen mag dit zonder reden op te geven, zorg wel dat het artikel ongebruikt is en geen gebruikssporen bevat. Dit zal het retourbedrag beïnvloeden.

 

Is retourneren gratis?

Retourneren is op eigen kosten, dus niet gratis. Het voordeel hiervan is dat je zelf mag beslissen hoe je het artikel terugstuurt, deel wel altijd de track and trace met ons voor een snellere afhandeling.

 

Ontvang ik een track and trace van mijn bestelling?

Uiteraard, zodra de bestelling klaar is voor verzending sturen wij een mail met verzendgegevens waarin ook de track and trace van de vervoerder staat (meestal PostNL).

 

Zakelijk bestellen?

Wij zijn er voor de interieur en tuindesigners!

We horen graag je wensen